Sponsormogelijkheden

Ontspanning, kameraadschap en gezelligheid spelen bij SAB een belangrijke rol.

Dat verklaart misschien dat het 1e seniorenelftal bijna nooit hoger dan 4e klasse KNVB heeft gespeeld. In 2010 en in 2018 speelden we 1 seizoen in de 3e klasse. SAB komt nu uit in de 4e klasse. Toch mogen we best trots op deze resultaten die hoofdzakelijk behaald zijn met spelers die vanuit onze eigen jeugd doorgestroomd zijn naar de senioren.

Groeien bij SAB

Vele families vonden hun sport onderkomen bij SAB. Vanuit het gezegde “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst” is SAB uitgegroeid naar en club met een leden aantal dat schommelt rond de 400 leden waarvan er inmiddels een aantal opa zijn. Die zelf als kind bij SAB zijn begonnen. Daarna trouw de wedstrijden van hun eigen kinderen zijn blijven bezoeken, of als trainer/leider hun vaardigheden hebben overgebracht en nu, zolang de gezondheid dit toelaat, de verrichtingen van hun kleinkinderen komen aanschouwen. Kortom één grote SAB-familie.

Heeft u ook interesse om SAB op een of andere manier te sponsoren, neem dan contact op met een van onderstaande mensen van de Sponsorcommissie.

• Pieter van Ginneke

06 – 55 39 15 75
pvginneke@bredawest.nl

• Anton Visser

06 – 53 18 19 87
anton-visser@hotmail.com

• Henk Oomen

06 – 15 24 24 74
henk.oomen1948@hotmail.com

Sponsormogelijkheden

Activiteiten sponsor

Deze sponsoren steunen incidenteel de vereniging wanneer deze een bijzondere activiteit organiseert. Veelal wordt zijn naam toegevoegd aan de naam van het evenement.

Materiële sponsor

Deze sponsor is in de gelegenheid om door zijn bedrijfsactiviteit diensten en/of goederen aan de club ter beschikking te stellen.

• Tenue selectie s.v. SAB senioren
  • Reclameborden tussen de dug-outs – Ingangsbord sportcomplex
  • Aangepaste afspraken zijn mogelijk
  • Co-sponsorschap is tevens mogelijk

Clubsponsor

• Compleet tenue andere elftallen- Shirts andere elftallen (kousen en broek via de vereniging)
  • Trainingspakken andere elftallen
  • Voetbaltassen andere elftallen
  • Spandoek achter de goal
  • Reclame borden rond het veld
  • Scorebord : 2 reclameborden.
  • Sanitaire ruimtes A4 – tv-reclame uiting in kantine voor bedrijven/ personen.
  • Digitale nieuwsbrief s.v. SAB

Stille sponsor

Dit is een sponsor die de vereniging financieel en of materieel steunt zonder dat daar ruchtbaarheid aan wordt gegeven. Dit kunnen allerlei materialen zijn maar ook kleding zonder reclame. Dit alles tegen kostprijs door de sponsorcommissie aangeschaft.

Sponsorbijdragen

De sponsorbijdragen zijn zodanig samengesteld dat wanneer er onkosten gemaakt moeten worden voor b.v. shirts etc., bedrukking, borden, belettering of doek, de eerste sponsorbijdrage minimaal kostendekkend is en de bijdrage voor het 2e en de resterende jaren een daadwerkelijke sponsor bijdrage voor de vereniging is. Hiervoor krijgt de sponsor de reclame uiting en draagt deze bij aan de extra kosten van de vereniging.

Deze kosten zijn voornamelijk het laag houden van de contributie voor de leden, diverse andere kosten zoals ballen, onderhoud en hetgeen door het hoofdbestuur word vastgesteld t.b.v. de vereniging.

Indien een sponsor van diverse sponsormogelijkheden gebruik maakt wordt de totale sponsorbijdrage voor het 2e en resterende jaren in overleg aangepast. De vereniging heeft besloten om uniformiteit van tenues te bewerkstelligen. Als alleen shirtsponsering wordt afgesproken kunnen de leden voor een beperkt bedrag een broekje en kousen via de vereniging verkrijgen.