Wist u dat | Nieuwsbrief Febr. ’18

door | 8 feb 2018 | Verenigingsnieuws

• U als voetballer, SAB-lid of supporter ook input mag  aanleveren voor de Nieuwsbrieven! Dat mag een verhaaltje zijn, een anekdote, een verslag van een   wedstrijd of een foto.
  • Ook de Sponsors input mogen aanleveren voor de Nieuwsbrieven, dat mag iets over SAB zijn of een verhaal over hun bedrijf en er mag ook een foto bij.
  • De SAB Bingo van december 2017 een groots succes is  geworden. De kantine was geheel bezet en er waren schitterende prijzen. De Activiteiten Commissie had dit prima georganiseerd.
  • Het SAB Driebandentoernooi 2018 op donderdag 1 februari van start gaat. Er zijn dit jaar 26  inschrijvers die verdeeld worden in 3 poules.
  • Er onder de deelnemers van het SAB Driebandentoernooi 8 voetballers zijn die in de selectie van SAB-1 staan!
  • Dat de Nieuwsbrief alleen maar kan verschijnen als er voldoende input binnenkomt! En dat het daar nog wel eens aan schort! Dus schroom niet, lever wat in of neem contact op met Henk Oomen

Email: Henk.oomen1948@hotmail.com