Wij zijn trots!

door | 5 okt 2020 | Bestuursmededelingen

De afgelopen dagen en deze zaterdag hebben onze kinderen hun en onze voetbalhobby wederom onder strikte Coronaregels moeten uitoefenen.

Het vraagt telkens veel van ons allen. Maar zeker ook van de vele vrijwilligers bij alle verenigingen in Breda en omgeving, die altijd klaar staan om te helpen met regelen en toezicht houden op het naleven van de regels.

Wij, de voorzitters van alle Bredase amateur-voetbalverenigingen, hebben de afgelopen dagen gezien dat er geweldig met de regels wordt omgegaan door iedereen die zich op onze clubterreinen bevonden.

En dat verdient een groot compliment!

Een groot compliment aan alle leden, ouders, leiders / coaches, vrijwilligers en suporters: BIJ DEZE!

Dank voor jullie aller medewerking en alleen door het gezamenlijk zo te doen, krijgen we het Coronavirus onder controle en kunnen we blijven voetballen!

Met hartelijke sportgroet,

PIETER VAN GINNEKE (SAB)