Sponsorwerving – Ruimte voor Groot én Klein!

door | 3 jul 2020 | Sponsorcommissie, Verenigingsnieuws

Breda, 29 juni 2020

Beste leden en ouders van jeugdleden,

Fijn dat u even de tijd wilt nemen om deze brief van ons te lezen!

Bij een club als s.v. SAB staan gezelligheid en speelplezier bovenaan. Daarvoor zetten vele vrijwilligers zich ieder jaar in. Misschien bent u ook wel een van die enthousiaste vrijwilligers. Dank daarvoor!

De afgelopen maanden zijn voor iedereen zwaar geweest. Corona heeft Nederland behoorlijk te pakken gehad en ook onze club is daardoor veel inkomsten misgelopen.
Om het speelplezier én de gezelligheid te kunnen blijven waarmaken, moeten we uiteraard kosten maken. Trainers, licenties, onderhoud materialen, clubkantine en niet te vergeten het onderhoud van de velden zijn allemaal niet gratis. Dat zult u begrijpen.

Om al deze zaken te bekostigen is s.v. SAB voor een groot deel afhankelijk van sponsors. Nu denkt u misschien, ‘ja, dat zijn grote bedrijven die heel veel geld over hebben’. Niets is minder waar en wij
zijn dan ook blij met elke sponsor die ons wil ondersteunen.

Zelf sponsor worden?

Nu onze vraag: hebt u een eigen bedrijf, draagt u onze club een warm hart toe én kunt u wel wat extra publiciteit gebruiken? Dan is er wellicht wat financiële ruimte om uw en onze club te
sponsoren. Het kan natuurlijk ook zijn dat u als werknemer werkzaam bent bij een bedrijf dat u warm kunt maken voor onze club. Ga eens praten met uw leidinggevende of de afdeling communicatie. Zou zomaar kunnen dat er een leuk bedrag voor SAB uitrolt. Zij naamsbekendheid, wij de centjes om voor alle leden een leuke en financieel gezonde club te zijn en te blijven!

Groot en klein welkom!

Sponsoring kan al vanaf € 50,- per jaar! En ja, uiteraard zijn grotere bedragen – indien u of uw werkgever dit kunt missen – van harte welkom. We doen het tenslotte met elkaar in de club! Hebt u interesse of wilt u nog wat meer weten, dan kunt u contact opnemen met een van leden van onze sponsorcommissie.

Alvast heel hartelijk dank voor het lezen van onze oproep en uw mogelijke bijdrage!

Met sportieve groet,

De sponsorcommissie van s.v. SAB: Pieter van Ginneke – Anton Visser – Tom Smits Maurice van de Muysenberg – John van Zundert – Michel Neuféglise – Henk Oomen