Soccertime komt naar s.v. SAB in Breda!

door | 6 jul 2021 | Jeugd

Na een aantal leuke gesprekken hebben het (jeugd)bestuur van s.v. SAB Breda en Soccertime Make Fun een samenwerking gesloten.

Aankomende zomer organiseert Soccertime op de velden van s.v. SAB Breda twee gave voetbaldagen, namelijk op 30 en 31 augustus. (zie de flyer die op de website van s.v. SAB staat).

In de laatste week van de schoolvakantie werken aan jouw voetbalskills?

Schrijf je dan vanaf nu.

Lekker ter voorbereiding op de reguliere trainingen bij jouw eigen voetbalteam. Soccertime heeft een deskundige trainersstaf met ruime voetbalervaring in jeugd en seniorenvoetbal.Trainers die een veilige leeromgeving weten te creëren en zorgen voor een uitgebalanceerd trainingsprogramma waarin alle facetten van het voetbalspel zitten.

Door een positieve coaching en kundige adviezen kan iedere individuele speler zich verder ontwikkelen. Of je al in een selectieteam speelt of juist net bent begonnen met voetballen, iedereen is welkom van keeper tot spits, wel of geen lid van een voetbalvereniging in de leeftijd van 6 t/m 16 jaar.

Iedere speler dagen wij uit op zijn of haar niveau met uitdagende trainingsvormen. Bovendien werken wij in kleine groepjes zodat er voldoende individuele aandacht is.

Bovendien start Soccertime op vrijdagmiddag een voetbalschool.

De trainingen vinden plaats tussen 16.30 uur en 17.30 uur. Soccertime kiest bewust voor de vrijdagmiddag omdat de trainingen een aanvulling zijn op de teamtraining. Soccertime wil de reguliere teamtrainingen bij de verschillende voetbalclubs niet in de weg zitten. Vanaf nu is het mogelijk je in te schrijven voor de module in het najaar.

Liever eerst een keer gratis kennismaken met de Soccertime voetbalschool in Breda?

• Dat kan op vrijdag 10 september tussen 16.30 uur en 17.30 uur met een gratis training.
  • Inschrijven voor deze gratis training is wel noodzakelijk zodat Soccertime kan zorgen voor voldoende en kundige trainers.
  • De module najaar start op vrijdag 24 september 2021.

Op de volgende vrijdagen zullen wij de trainingen verzorgen tussen 16.30 uur tot 17.30 uur:

• 24 september, 1, 8 en 15 oktober, 5, 12, 19 en 26 november.
  • De kosten bedragen € 85,- voor deze 8 trainingen. Het is ook mogelijk om aan losse trainingen deel te nemen. De kosten per training bedragen dan € 15,- per training.
  • Bij het afnemen van één module bespaar je € 35,-.

Let op: SAB wilt graag haar jeugdleden verwelkomen op de trainingen van de voetschool, normaal kost dit voor 8 trainingen € 85,00, maar de SAB leden krijgen hiervoor een speciale aanbieding. Voor slechts € 50,00 mogen ze deze 8 trainingen volgen.

Soccertime is verheugd dat we na het opstarten van de voetbalschool in Zeeuws-Vlaanderen nu ook op de velden van Sportpark Ruitersboslaan de Soccertime voetbalschool Breda kunnen opstarten.

S.v. SAB Breda en Soccertime kijken uit naar een mooi en hopelijk een normaal voetbalseizoen.

Inschrijven voor de module najaar kan via:

Inschrijven voor de gratis proeftraining kan via:

Meer informatie over Soccertime Make Fun vind je op www.soccer-time.nl