SAB OP JACHT NAAR KAMPIOENSCHAP

door | 30 apr 2017 | SAB Zondag 1

AB DOET WAT HET MOET DOEN – WINNEN BIJ TPO (0-2)

Altijd een lastige tegenstander. Daar was OMC enkele weken geleden ook achtergekomen, toen ze bij TPO 3 dure punten verspeelden in de strijd om het kampioenschap. Vanaf de afrap scherp zijn was dus de opdracht.

SAB wist de 1e helft zeker 4 opgelegde kansen te creëren, maar oa de doelpaal zorgde na een schot van Nick Pieters er voor dat we met een 0-0 stand de rust in gingen.

De 2e helft was net 1 minuut oud toen Damian Kefilev van ruim 25 meter afstand wel wist te scoren. De bevrijdende 0-1 was daar! SAB bleef drukken, maar wederom was het oa de lat die in de weg stond op een kopbal van Sem van Mook. Uiteindelijk was het Joris vd Lande, die in een hele korte kapbeweging de verdediging het nakijken gaf en met links de 0-2 wist te scoren.

Kort voor tijd was er nog een knappe redding van de keeper van TPO op een snoeihard schot van Justin de Rooij.
Het bleef bij deze 0-2. Wederom complimenten voor de verdiging die ook vandaag de 0 wist te houden.

Op de andere velden wist Wernhout met 1-2 te winnen bij De Schutters. Zij blijven dus op 3 punten achterstand staan. PCP haalde de 3 punten op bij OMC, die hiermee definitief zijn uitgeschakeld voor het kampioenschap.

Komende Zondag kan het dus gebeuren!!!!! DE KAMPIOENSWEDSTRIJD SAB 1 – SSW 1 om 14.30 uur.

BIJ WINST OF GELIJKSPEL ZIJN WE KAMPIOEN!!!!
Bij verlies, zijn we afhankelijk van de uitslag bij de wedstrijd Wernhout – OMC.
Wint Wernhout, dan zal er een beslissingswedstrijd komen tussen SAB en Wernhout.

KOM DE PLOEG DUS STEUNEN IN DIT LAATSTE STAPJE RICHTING KAMPIOENSCHAP EN LATEN WE ER EEN ONVERGETELIJKE DAG VAN MAKEN!!!!