SAB Driebanden Toernooi 2019 (Update: 09-2019)

door | 14 sep 2019 | Senioren, Sponsorcommissie

Donderdag 29 augustus zijn we begonnen aan het laatste deel aan het Toernooi van 2019. Er doen nog steeds 21 biljarters mee. Het toernooi kent een volledige
competitie, wat betekent dat de biljarters van elke poule 2 maal tegen el-kaar uitkomen.

Van poule A moeten nog 11 wedstrijden van de 1e competitiehelft gespeeld worden, van poule B nog 5 wedstrijden.

In poule A gaat Meindert Dijkstra fier aan kop, hij heeft nog geen wedstrijd verloren.

In poule B gaat Marco van Helden aan kop.

Na de wedstrijden van de 1e helft wordt voor iedere biljarter het aantal te behalen caramboles opnieuw berekend. Dit zal voor een paar spelers ertoe leiden dat hun te behalen caramboles voor de 2e helft omhoog gaat.

Het is de bedoeling dat de 2e helft dit najaar nog geheel afgewerkt wordt, voor een aantal spelers (diegenen die niet vaak verschijnen) zal dit betekenen hun wedstrijden van de 2e helft niet meegenomen worden in de eindstand.

Er zijn nog steeds biljarters die niet de moeite nemen om zich af te melden, dit betekent automatisch een boete van € 1,00. Gelukkig heeft iedere deelnemer vooraf € 10,00 inschrijfgeld betaald. Dit bedrag krijgen ze terug op het eind van dit toernooi verminderd met de eventuele boetes!

Als alles goed verloopt wordt er in de week van 16 – 21 september een nieuw biljartlaken gelegd en komen er ook nieuwe biljartballen, dus als de biljarters daarna een keer een mindere dag hebben zal dat niet meer liggen aan het materiaal!

Namens de organisatie: Henk Oomen