Rabo Club Supportactie

door | 7 okt 2020 | Bestuursmededelingen, Sponsorcommissie

Beste leden,

SAB doet dit jaar mee aan de Rabo Club Supportactie. Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.

Als SAB lid kun jij zorgen dat SAB een financiële ondersteuning krijgt van de Rabobank. Kortom: jouw stem is geld waard en dat is goed voor onze club in deze moeilijke tijden. Voor elke stem krijgen we geld! Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen, elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen. Er maximaal 2 keer op dezelfde vereniging/stichting gestemd worden.  Je kunt stemmen via de Rabo App en via online bankieren.

Als je stemt via online bankieren, ga je naar zelf regelen, dan naar lidmaatschap en dan naar ClubSupport.

Wij hopen dat je gebruik maakt van deze regeling. Laat je stem niet verloren gaan! Wij staan ingeschreven als: Sportvereniging Sint Anna Boys.

Alvast bedankt namens het bestuur van s.v. SAB