Nieuwjaarsreceptie SAB | Za. 6 januari 2018.

door | 8 feb 2018 | Senioren

Het was goed druk op de receptie van SAB en de stemming zat er meteen goed in, er was gezorgd voor een muziekske, een hapje en een drankje en de dansvloer was vrijgemaakt.

De voltallige selectie was aanwezig, nadat ze eerst nog een    training hadden afgewerkt, ons nieuwe dames-elftal in wording was er ook en daar waren weer de mannen van zaterdag 2 op  afgekomen.

Tel daar bij op, de echte SAB mensen die er altijd zijn,

sommige al tientallen jaren, dan is het al snel een volle bak.

Juist omdat het zo gezellig was, was de nieuwjaar speech van onze voorzitter kort maar krachtig.

Natuurlijk waren er bedankjes voor onder andere:

• Toos en Toon die deze avond ruim gesponsord hadden;
  • de activiteitencommissie die zeer veel gedaan heeft het afgelopen jaar, met als afsluiting een zeer druk bezochte  kerst bingo;
  • De sponsoren die SAB blijven steunen;
  • Tiesto voor zijn genereuze bijdrage;
  • Al die fantastische vrijwilligers die onmisbaar zijn.

Na een korte terugblik op het uiterst succesvolle jaar 2017,  met een kampioenschap, vele successen bij de jeugd, twee wedstrijden van NAC op ons terrein, werd vooruitgeblikt.

Het gaat goed met ons clubke, de selectie ziet er goed uit, financieel zijn we gezond, het aantal leden bij de jeugd neemt toe, waarschijnlijk een nieuw dames elftal volgend seizoen en we zijn in gesprek met de voetbal academie.

Later op de avond trok onze Dre de kerstmutsen van de bar en gingen we met zijn allen in polonaise, zoals het hoort bij de gezelligste club van Breda.