Namens het hoofdbestuur

door | 30 mei 2022 | Bestuursmededelingen, Verenigingsnieuws

Beste leden s.v. SAB Breda,

Het seizoen 2021-2022 nadert zijn einde en de vakanties staan voor de deur. Corona hopen we achter ons te hebben gelaten zodat we weer een normaal voetbalseizoen 2022-2023 kunnen gaan spelen.

Ons vlaggenschip, het eerste zal zich gaan handhaven in de 4e klasse na een seizoen met veel geblesseerden. Er zijn in de jeugd en senioren diverse kampioenen wat gevierd is en zal gaan worden. Gefeliciteerd!

Verder is er weer met veel plezier gevoetbald na de corona perikelen en menig feestje is er gevierd bij ons clubske. We sluiten het seizoen af met een 7×7 toernooi senioren en de vrijwilligersavond.

Neemt niet weg dat we tot het begin van het aankomend seizoen stil zitten. De nieuwe LED veldverlichting zal in augustus klaar zijn, er komt een nieuw scorebord en een nieuw welkomsbord bij de ingang. Ook worden er de nodige klussen m.b.t. de kantine worden afgewerkt. Al met al veel goede verbeteringen voor ons clubske.

Ik wens jullie veel leesplezier en alvast een goede vakantie.

Pieter van Ginneke,

namens het Hoofdbestuur van s.v. SAB Breda.