Extra sponsor (mogelijkheden) seizoen 20-21

door | 3 jul 2020 | Sponsorcommissie, Verenigingsnieuws

Breda, 29 juni 2020

Beste sponsor,

Door de corona is er bij s.v. SAB de laatste maanden niet veel gebeurd. We hopen vanaf 15 augustus 2020 weer te kunnen gaan trainen. Wij begrijpen dat onze sponsors het de laatste tijd ook niet gemakkelijk hebben gehad en willen u daarom extra bedanken voor uw bijdrage. Zonder sponsorinkomsten kunnen we als clubke niet bestaan. Uw sponsoring wordt door ons enorm gewaardeerd!

Vorig jaar september hebben we alle reclameborden vervangen, zodat deze er nu weer keurig bijhangen. Op dit moment hebben we bijna vijftig reclameborden en er is ruimte om dit aantal uit te breiden. Afgelopen november hebben we al onze sponsors de mogelijkheid geboden om tegen een gereduceerd tarief één of meerdere reclameborden extra te sponsoren. Van die mogelijkheid heeft een aantal van u reeds gebruikgemaakt, maar er kan nog meer bij! Daarom sturen wij u deze aanbieding nogmaals.

Wij gaan de extra borden hangen langs ons hoofdveld, aan de lange zijde die grenst aan de kant van de kantine. De tarieven voor deze borden zijn als volgt:

• reclamebord met enkelzijdige belettering € 150,00 per seizoen;
  • reclamebord met dubbelzijdige belettering € 200,00 per seizoen.

Wij sluiten hiervoor met u een contract af voor minimaal twee seizoenen. Na afloop van het contract kunt u het opzeggen, maar het kan ook voorkomen – als wij deze ruimte nodig
hebben voor de reguliere reclameborden – dat s.v. SAB het contract zelf na twee seizoenen opzegt. Wij hopen dat u gebruikmaakt van dit aantrekkelijke aanbod.

Meer weten of nu al enthousiast?

Hebt u interesse of wilt u nog wat meer weten, dan kunt deze mail beantwoorden of contact opnemen met een van leden van onze sponsorcommissie.

Met vriendelijke sportgroeten,

De sponsorcommissie van s.v. SAB: Pieter van Ginneke – Anton Visser – Tom Smits – Maurice van de Muysenberg – John van Zundert – Michel Neuféglise – Henk Oomen