Driebanden Toernooi (Update 30-01-2019)

door | 30 jan 2019 | Senioren, Sponsorcommissie

Halve Finales en Finale op donderdag 7 februari 2019.

De kwartfinales zijn gespeeld. In de kwartfinales ging het over 2 wedstrijden van maximaal 25 beurten.

De 1ste kwartfinale ging tussen Ad van Dorst en Dre Ruskus:

beide wonnen 1 wedstrijd, maar Ad van Dorst haalde een beter gemiddelde dan Dre.

De 2e kwartfinale ging tussen Justin de Rooij en Marco van Helden:

in deze kwartfinale wonnen beide ook een wedstrijd, maar het gemiddelde van Marco was beter.

De 3e kwartfinale ging tussen René de Lange en Maurice van de Muysenberg:

René won beide wedstrijden.

De laatste kwartfinale ging tussen Nico Lammerse en John Bouwmeester:

John won beide wedstrijden.

Van tevoren is bepaald dat in de halve finales de winnaar van wedstr. 1 uitkomt tegen de winnaar van wedstr. 4.

De halve finale ziet er als volgt uit:

• Ad van Dorst (18) tegen John Bouwmeester (18);
  • René de Lange (21) tegen Marco van Helden (16).

Het aantal te behalen caramboles staat achter de biljarters tussen de haakjes aangegeven.

De halve finale en de finale gaan over 1 wedstrijd tot maximaal 40 beurten. Als de biljarters hun caramboles niet halen, is diegene die percentagewijs het kortst bij zijn benodigd aantal te behalen caramboles komt, de winnaar. Eindigt de wedstrijd gelijk, dan gaan beide spelers van Acquit, de speler die vanuit die positie de meeste caramboles maakt is de winnaar.

In tegenstelling tot eerdere berichten worden de halve Finales en de Finale gespeeld op donderdag 7 februari 2019 en dus niet op donderdag 31 januari 2019.

De inschrijving voor het SAB Driebanden Toernooi over 2019 is geopend.

U kunt zich opgeven in de kantine op de donderdagavonden 31 januari en 7 februari.

En u kunt ook inschrijven bij Henk Oomen, tel: 06 – 15242474, of email: henk.oomen1948@hotmail.com