Coronamaatregelen // Update 13-7-2020

door | 13 jul 2020 | Bestuursmededelingen, Coronamaatregelen

Beste leden s.v. SAB Breda,

Bij deze een bericht vanuit het Hoofdbestuur na deze vervelende corona situatie en het feit dat we niet meer hebben kunnen voetballen en trainen vanaf medio maart en zelfs geen clubavond!

De intelligente lock down heeft grote sociale en economische gevolgen. De 1,5 meter maatschappij, de getroffen corona patiënten en dierbare die hieraan zijn overleden. Maar ook vele bedrijven
hebben het enorm moeilijk op dit moment en zullen tijd nodig hebben om te herstellen.

Maar ook voor ons clubske heeft het gevolgen buiten het niet kunnen voetballen en trainen. Financieel zijn we mede afhankelijk van de kantine inkomsten welke nu volledig zijn weggevallen.

Het hoofdbestuur heeft daarentegen niet stil gezeten en alle middelen aangegrepen om financieel niet te veel schade hiervan te ondervinden en niet te veel onze pas opgebouwde reserves aan te
spreken.

Ik wil daarom ook alle leden en sponsoren bedanken voor de loyaliteit aan ons clubske. Er is geen contributie teruggave aangevraagd en er zijn geen sponsoren gestopt. Wat mijn inziens betekend dat we een sterke onderlinge betrokkenheid hebben met ons geweldige clubske! Nogmaals dank.

Neemt niet weg dat we nog steeds op zoek zijn naar nieuwe sponsoren en dit ook nodig is voor de groei en ambitie van ons clubske. Zie de mailing vanuit de sponsorcommissie en jullie hulp hiervoor
gevraagd.

Gelukkig zijn de trainingen al op gepaste corona wijze weer enigszins hervat en is nu de zomerstop een feit.

Vanaf 15 augustus ( 2 weken eerder) mogen we weer op de velden en zal alles , met de nodige corona maatregelen, weer worden hervat.

De kantine zal vanaf dat moment weer open gaan ook voor de clubavond. Dit ondanks verzoeken dit eerder te doen. De onduidelijkheid over de maatregelen en handhaving die we dan moeten treffen was ons inziens te groot om het besluit, de kantine beperkt open te stellen, te nemen. Dit ondanks dat het mogelijk financieel wat zou kunnen opleveren voor ons clubske.

Wens ik iedereen een goede vakantie, blijf gezond en tot 15 augustus weer op ons clubske!

Pieter van Ginneke, namens het Hoofdbestuur van s.v. SAB Breda.