Belangrijke datums

door | 29 mei 2022 | Bestuursmededelingen

• Maandag 30 mei, starten we met de aanleg van de nieuwe veldverlichting.
  • Maandag, 2e Pinksterdag speelt ons 1e elftal hun laatste.
  • competitiewedstrijd, uit tegen Terheijden.
  • Dinsdag 6 juni start het groot onderhoud op veld 2 en 3.
  • Zaterdag 18 juni is er een onderling Seniorentoernooi bij SAB, je kunt je hiervoor nog opgeven bij Michel Oomen.
  • Donderdag 23 juni is de laatste clubavond van dit seizoen.
  • Zaterdag 25 juni is de vrijwilligers-en sponsoravond bij SAB, al onze vrijwilligers hebben hiervoor inmiddels een uitnodiging ontvangen.
  • Maandag 27 juni start het groot onderhoud op het hoofdveld.
  • Zaterdag 2 juli hebben we een klusdag bij SAB, we beginnen om 8 uur, voor de koffie en een broodje wordt gezorgd, de leden van de accommodatiecommissie hebben hiervoor al een uitnodiging ontvangen, maar als er nog andere leden zijn die mee willen helpen, jullie zijn allemaal welkom, wel graag van te voren aanmelden bij Henk Oomen, (secretaris@svsabbreda.nl tel: 0615242474) zodat we de klussen op voorhand kunnen verdelen.
  • Dinsdag 2 augustus begint onze selectie weer met de trainingen voor het volgend seizoen.