Bekendmaking teamindeling SAB-jeugd seizoen ’22 – ’23

door | 20 jun 2022 | Jeugd, Verenigingsnieuws

Op donderdagavond 16 juni hebben we een gezellige avond georganiseerd om de teamindeling voor het nieuwe seizoen bekend te maken. De opkomst was super en het werd een hele leuke avond. Na de bekendmaking van de teams konden de (nieuwe) spelers en aanwezige ouders kennismaken met hun teamgenoten en trainers.

Gezamenlijk werden nog een aantal rondjes Bingo gespeeld en een loterij gehouden.
Alle prijswinnaars gefeliciteerd!

Als het fanatisme tijdens de Bingo een voorbode is voor wat we volgend seizoen op het veld kunnen verwachten dan gaan we een fantastisch seizoen tegemoet. Mooi om te zien dat onze jeugdafdeling groeiende is, inmiddels al veel nieuwe aanmeldingen mogen ontvangen!

Gelukkig is ook onze jeugdcommissie flink uitgebreid. Iedereen van harte welkom bij ons mooie clubke!

We willen alle sponsors van onze bingo/loterij prijzen hartelijk bedanken voor de mooie prijzentafel!

Iedereen fijne vakantie en tot volgend seizoen!