ALV 2020 verplaatst naar 28-01-2021!

door | 30 okt 2020 | Bestuursmededelingen

Beste SAB – leden, ouders en verzorgers,

Helaas heeft het Hoofdbestuur moeten besluiten om de ALV van 19 november te moeten verplaatsen naar donderdag 28 januari 2021. De kantine is vooralsnog niet open en er mogen dan maar een beperkt aantal mensen aanwezig zijn wat volgens ons niet de bedoeling is bij ons clubske. Er was een mogelijkheid om de ALV door te kunnen laten gaan middels een digitale vergadering. Dit leek ons niet de gepaste oplossing op dit moment. We willen elkaar dan zien en spreken.

Naast het huldigen van jubilarissen, het Boegbeeld, de verkiezing DB en de vaste andere agendapunten wilde we het vooral ook hebben over de financiële gevolgen welke corona met ons
clubske zou kunnen gaan hebben. Tot op heden hebben we het uitstekend gered maar de begroting ziet er niet best uit als we langere tijd niet kunnen voetballen. Natuurlijk zijn we druk doende om op allerlei manieren steun te zoeken bij zowel overheid, gemeente Breda en KNVB.

Uit alle gesprekken blijkt wel dat de pijn verdeeld moet worden en dat ook alle leden hier ook in zullen moeten bij gaan dragen.

Vandaar 2 verzoeken:

1. Doe mee met de grote clubactie.
  2. Voor degene die het kunnen missen zouden we willen vragen om een eenmalige vrijwillige corona bijdrage te doneren op rekeningnummer NL18 ABNA 0520 5181 44, t.n.v.
    Sportvereniging SAB met een minimaal bedrag van € 20,– onder vermelding van SAB KROON SPONSOR 2020, maar meer mag natuurlijk ook. Alvast bedankt!

Wordt eenmalig SAB KROON SPONSOR 2020!

Samen houden we ons clubske gezond ook financieel!

Pieter van Ginneke, namens het bestuur van s.v. SAB Breda.

Grote Clubactie

Op Internet ga je naar: Grote Clubactie Home.

1. Klik op: hier koop je je loten.
  2. Invullen hoeveel loten je wilt.
  3. Invullen bij vereniging: Sportvereniging Sint Anna Boys.
  4. Je verdere gegevens invullen met mailadres en banknummer.
  5. Invullen bij ik koop loten van: Nico Lammerse
  6. Tenslotte, toestemming verlenen en versturen.

We hopen dat deze acties de financiële gevolgen van de Corona bij ons clubske wat kunnen verzachten.