Afgelastingen Protocol

door | 9 mei 2017 | Bestuursmededelingen

Gemeentelijke afgelasting

De gemeente Breda kan de wedstrijdvelden en trainingsvelden afkeuren. Op de website van Breda.nl wordt iedere werkdag (maandag t/m vrijdag) om 16.00u bekend gemaakt of de velden zijn afgekeurd of niet. SAB speelt op complex Ruiterboslaan.

Landelijke afgelasting

De algemene afgelastingen van de KNVB vind je op NOS-teletekstpagina 603 (Zuid I, X=afgelast).

Onder categorie A wordt verstaan: mannen veldvoetbal standaard hoofdklasse t/m 7e klasse, mannen veldvoetbal reserve hoofdklasse t/m reserve 3e klasse, vrouwen veldvoetbal hoofdklasse t/m 2e klasse, JO19-, JO17-, JO15-junioren t/m 1e klasse, JO13-pupillen top- en hoofdklasse

Onder categorie B wordt verstaan: alle elftallen/teams die spelen in de overige klassen

Wanneer de KNVB in de regio zuid 1 de wedstrijden aflast, zal er niet gevoetbald worden. Als de KNVB dat niet doet, wil dit nog niet zeggen dat de wedstrijd doorgaat. De consul of anders nog de scheidsrechter heeft de bevoegdheid om de wedstrijd af te lassen.

En als je het niet zeker weet?

Dan kun je altijd je leider contacten voor meer informatie.