2021-09 Van de Voorzitter

door | 7 sep 2021 | Bestuursmededelingen

Beste leden s.v. SAB Breda,

Eindelijk mogen we weer!

De trainingen van de selectie en sommige senioren zijn weer gestart, de kantine is weer open en de clubavond komt weer langzaam op gang. Laten we hopen dat we corona voor het grootste gedeelte achter ons kunnen laten en dat het normale leven weer zijn gang gaat krijgen.

In deze corona tijd heeft het bestuur niet stil gezeten vooral om ons clubske financieel gezond te houden en ik mag zeggen dat dit is gelukt. We hebben helaas afscheid moeten nemen van onze hoofdsponsor Michael van Haperen maar hebben een nieuwe hoofdsponsor gevonden in Breda West PMC. We hopen nog een tweede hoofdsponsor te vinden ondanks het feit dat Chris Liesker nog sponsor van SAB blijft. Alle hulp hierin is welkom.

De ALV heeft vorig jaar geen doorgang kunnen vinden maar we hopen dat de ALV dit jaar wel door kan gaan om aan jullie verantwoording af te leggen. De jeugd is dit seizoen weer in volledig nieuwe tenues gestoken om het komend seizoen weer netjes voor de dag te komen.

Zaterdag 18 sept. organiseert SAB samen met Soccertime een fundag voor de jeugd.

Al onze jeugdleden t/m JO12 en onze kabouters worden hiervoor uitgenodigd. De dag start om 10.15 uur en eindigt om 17.00 uur. Het moet vooral een leuke dag worden voor onze jeugd. De jeugdleden worden de hele dag vermaakt, incl. lunch en drankjes. We verwachten wel dat onze jeugdleden zich vooraf inschrijven voor deze dag, dat kan bij hun
trainer/leider.

De samenwerking met Soccertime Make Fun, gaat op vrijdag 10 sept. al beginnen met een gratis training. Op deze dag worden alle jeugdleden van SAB uitgenodigd voor een gratis training, vanaf 16.30 tot 17.30 uur. De jeugdleden kunnen zich bij hun trainer/leider inschrijven voor deze training. De inschrijving is wel noodzakelijk, omdat Soccertime op deze manier kan zorgen voor voldoende kundige trainers.

Na deze gratis training kan de jeugd zich inschrijven voor een 8 tal trainingen op de volgende
vrijdagen:

• 24 sept
  • 1, 8 en 15 okt.
  • 5, 2, 19 en 26 nov.

De kosten voor de 8 voetbaldagen bedragen € 85,00 hiervan neemt SAB € 35,00 voor haar rekening.

Feestavond

Helaas hebben we moeten besluiten dat de Feestavond, die gepland stond voor 11 september vanwege de start nieuwe seizoen, zal worden verplaatst. Er zijn nog te veel beperkende horeca/corona maatregelen van kracht om er voor onze leden een mooi feestje van te maken. Maar niet getreurd, zodra we weer los kunnen, komt er een feestje.

Het hoofdbestuur is ook druk doende met het vervangen van de huidige lichtinstallatie. Offertes zijn aangevraagd en worden momenteel vergeleken, we houden jullie hiervan op de hoogte.

De accommodatie commissie heeft er voor gezorgd dat ons complex er weer netjes uitziet en er is veel geruimd. De clubavond op donderdag is weer gestart en ook de biljartcompetitie gaat weer starten. Jullie zijn van harte welkom op de donderdagavond! Iedereen mag aan de biljartcompetitie meedoen, inschrijven bij Henk Oomen, e-mail: henk.oomen1948@hotmail.com.

Devi Kids

SAB heeft een overeenkomst afgesloten met Devi Kids voor een jaar. Dit is een buitenschoolse opvang die zich vooral ook richt op sporten. Zij maken gebruik van de kantine en de velden op maandag, dinsdag en donderdag vanaf 14.30 uur tot 18 uur.

Vraag?

Wel heb ik nog een vraag: we zoeken nog steeds een grensrechter voor ons 1e elftal! Wie zou dit willen doen of kent iemand die hier geschikt voor kan zijn. Ons vlaggenschip kan echt niet zonder een goede sportieve grensrechter!

Pieter van Ginneke, namens het Hoofdbestuur van s.v. SAB Breda.